٪۴۰ تخفیف تابستانه شروع شد! بزرگترین حراج سال ما

به ما بپیوندید

افزونه پرسش و پاسخ وردپرس آکاردئون

[ad_1] شرح Helpie FAQ یک افزونه پرسش و پاسخ وردپرس پیشرفته برای ایجاد، ویرایش، و جاسازی سوالات متداول و آکاردئون ها در وب سایت وردپرس شما است. می‌توانید پست‌های پرسش‌های متداول ایجاد کنید، دسته‌ها و برچسب‌ها را به آن‌ها اختصاص…

محمد یوسفی

15 نوامبر 2021

[ad_1]

شرح

Helpie FAQ یک افزونه پرسش و پاسخ وردپرس پیشرفته برای ایجاد، ویرایش، و جاسازی سوالات متداول و آکاردئون ها در وب سایت وردپرس شما است.

می‌توانید پست‌های پرسش‌های متداول ایجاد کنید، دسته‌ها و برچسب‌ها را به آن‌ها اختصاص دهید و از Toggle یا به سبک آکاردئونی واکنش‌گرا استفاده کنید و سؤالات متداول را در هر نقطه از وب‌سایت نمایش دهید.

پرسش‌های متداول را می‌توان با استفاده از دسته‌ها و برچسب‌های پرسش‌های متداول گروه‌بندی و فیلتر کرد و با استفاده از کدهای کوتاه، صفحه‌ساز Elementor یا به‌عنوان ویجت در موضوع نمایش داد.

یک سازنده کد کوتاه اولیه وجود دارد که با آن می توانید سؤالات متداول را به همه صفحات و پست ها اضافه کنید. دارای یک بلوک پرسش و پاسخ برای ویرایشگر گوتنبرگ است.

می توانید از آن به عنوان یک افزونه آکاردئونی وردپرس همه منظوره نیز استفاده کنید.

با استفاده از کد کوتاه زیر، تمام سوالات متداول را به سبک آکاردئونی ساده نمایش دهید:

[helpie_faq]

توجه: ما یک افزونه جدید رایگان وردپرس رسپانسیو جدول به نام Tablesome راه اندازی کرده ایم تا به سرعت جداول را با ردیف ها و ستون های نامحدود ایجاد کنیم.
اگر می خواهید در سایت خود جداول ایجاد کنید، آن را امتحان کنید!

دمو را ببینید

مستندات را بخوانید

امکانات
آکاردئون/ضبط کاملاً پاسخگو
سوالات متداول بلوک آکاردئون برای گوتنبرگ
طرحواره سوالات متداول را به صورت خودکار اضافه می کند
سازنده کد کوتاه سوالات متداول اولیه برای همه صفحات و پست ها
سوالات متداول-ادغام ووکامرس
برگه سؤالات متداول-آکاردئون در صفحه محصول WooCommerce
سوالات متداول را با استفاده از Groups به صورت انبوه اضافه کنید
مرتب‌سازی پرسش‌های متداول را در گروه‌ها بکشید و رها کنید
نوار جستجوی سوالات متداول درون خطی
نوار جستجوی پرسش‌های متداول را فعال/غیرفعال کنید
ویجت تم سوالات متداول
نمایش سوالات متداول محبوب و اخیرا اضافه شده/به روز شده
مرتب سازی و فیلتر کردن سوالات متداول
محدود کردن تعداد سؤالات متداول نمایش داده شده
پرسش‌های متداول حالت نمایش نمای فهرست
سؤالات متداول هدر و گزینه های طراحی بدنه
ادغام المنتور – ویجت های آکاردئون/پرسش متداول
ادغام پایگاه دانش Helpie
از دسته های Helpie KB برای سوالات متداول استفاده کنید
نمایش سوالات متداول بر اساس دسته بندی ها
نمایش پرسش‌های متداول برای همه محصولات/دسته‌های محصول در ووکامرس
ویژگی URL را برای سؤالات متداول اضافه می کند

برای شروع، ویدیو را ببینید: نصب، فعال سازی، افزودن سؤالات متداول و استفاده از کدهای کوتاه

 

نمایش لیست سوالات متداول

نمایش سوالات متداول در یک نمایش لیست ساده بدون آکاردئون/ضامن. پرسش‌های متداول طرحواره و برچسب‌های عنوان همچنان در این حالت نمایش اعمال می‌شوند.
همچنین می‌توانید پرسش‌های متداول را بر اساس دسته‌ها فهرست کنید.

سؤالات متداول برای Elementor ( سؤالات متداول Elementor – ویجت آکاردئون )

پلاگین Helpie FAQ را می توان با صفحه ساز Elementor با استفاده از 2 ویجت Elementor ادغام کرد.
1. سؤالات متداول Helpie – افزودن ویجت پویا – برای افزودن آکاردئون ها به هر صفحه Elementor به صورت پویا و ویرایش محتوا با استفاده از ویرایشگر زنده Elementor
2. ویجت پرسش‌های متداول Helpie – برای جاسازی سؤالات متداول از پیش ساخته شده در هر نقطه از بوم Elementor.

برای ایجاد پویا سوالات متداول و آکاردئون ها با Elementor ویدیو زیر را ببینید:

برای جاسازی سؤالات متداول از پیش ساخته شده با Elementor ویدیوی زیر را ببینید:

بلوک سؤالات متداول برای گوتنبرگ ( بلوک سؤالات متداول گوتنبرگ)

پرسش‌های متداول Helpie یک بلوک پرسش‌های متداول برای ویرایشگر جدید وردپرس گوتنبرگ فراهم می‌کند که به شما امکان می‌دهد سؤالات متداول را با تمام تنظیمات و سفارشی‌سازی‌ها در خود ویرایشگر اضافه کنید.

سوالات متداول برای پایگاه دانش Helpie ( پایگاه دانش وردپرس + سوالات متداول)

پلاگین Helpie FAQ را می توان با افزونه Helpie Knowledge ادغام کرد و از دسته بندی های پایگاه دانش می توان برای سوالات متداول استفاده کرد. این می‌تواند به افزودن بخش پرسش‌های متداول به پایگاه دانش شما بر اساس دسته‌ها کمک کند.

لازم نیست از پرسش‌های متداول Helpie برای نمایش محتوای سوالات متداول استفاده شود. می توانید از آن برای هر محتوایی که باید تا زمانی که کلیک کنید پنهان شود استفاده کنید

همچنین می توانید با استفاده از Elementor Page Builder یک بخش پرسش و پاسخ/پایگاه دانش قدرتمند در وب سایت خود ایجاد کنید. بررسی کنید که چگونه >>

افزونه Helpie FAQ Pro

افزونه Helpie FAQ Pro دارای ویژگی‌هایی مانند ارسال پرسش‌های متداول کاربر است که توسط آن هر کاربر می‌تواند سؤالات و پاسخ‌های خود را ارسال کند که می‌تواند با یا بدون تأیید مدیر به سؤالات متداول در آن صفحه اضافه شود.

گزینه های استایل پریمیوم

Helpie FAQ Pro به شما امکان می دهد تقریباً هر بخش از بخش سؤالات متداول خود را مانند عنوان سؤالات متداول، نمادهای تغییر کاربری، عنوان دسته، علاوه بر پس زمینه و محتوای سؤالات متداول سرصفحه و بدنه در افزونه رایگان، سفارشی کنید.

سؤالات متداول استایل جستجو

می توانید رنگ پس زمینه، رنگ نماد و رنگ فونت نوار جستجو را سفارشی کنید.

سؤالات متداول استایل کردن عنوان

می‌توانید تراز، فونت، رنگ فونت و اندازه قلم عنوان پرسش‌های متداول را تغییر دهید. همچنین می‌توانید عنوان سؤالات متداول را پنهان یا نمایش دهید.

آیکون های ضامن سؤالات متداول سفارشی

شما می توانید از بین لیست عظیمی از نمادها برای گزینه های باز و بسته سؤالات متداول انتخاب کنید. می‌توانید نمادهای تغییر حالت پیش‌فرض، رنگ آن‌ها و محل قرارگیری آن‌ها را در آکاردئون تغییر دهید.

نماد سفارشی برای پرسش‌های متداول و عناوین دسته‌ها

می‌توانید قبل از سؤالات متداول و عناوین دسته‌ها یک نماد قرار دهید. نماد عنوانی داشته باشید که به بهترین وجه سوالات متداول و دسته‌بندی‌های شما را توصیف کند.

سایر ویژگی های حرفه ای
لینک (نمایش گزیده) را در سوالات متداول بخوانید

در بخش سؤالات متداول بدنه، اگر محتوای طولانی دارید، می‌توانید گزیده‌ای را با کلمات محدود نشان دهید و پیوند «ادامه مطلب» را به یک صفحه سؤالات متداول نشان دهید.

صفحه بندی برای سوالات متداول

هنگامی که تعداد سؤالات متداول زیادی دارید، می توانید صفحه بندی سؤالات متداول را برای آنها اعمال کنید و تعداد سؤالات متداول نمایش داده شده در یک صفحه را محدود کنید. کاربران می توانند به راحتی به صفحه بعدی رفته و اطلاعات مورد نیاز خود را بیابند.

ارسال سوالات متداول کاربر

کاربران می توانند سؤالات خود را مستقیماً از بخش سؤالات متداول ارسال کنند که می توانید مستقیماً در آنجا منتشر کنید یا برای نظارت ارسال شود. هم مدیر و هم کاربران اعلان های ایمیل را دریافت خواهند کرد.

سوالات متداول Slug را به عنوان پیوند لنگر نگه دارید

پیوند لنگر پرسش‌های متداول پیش‌فرض با شناسه پست پرسش‌های متداول ارائه می‌شود. می‌توانید پیوند لنگر را تغییر دهید تا پرسش‌های متداول را برای شناسایی بهتر نشان دهد.

سوالات متداول را با استفاده از برچسب ها جستجو کنید

می‌توانید برچسب‌های وردپرس را به سؤالات متداول اضافه کنید تا وقتی کاربران با استفاده از یک برچسب مشخص به عنوان کلمه کلیدی جستجو می‌کنند، تمام سؤالات متداول پیوست شده به برچسب در نتایج جستجو آورده شود. این به کاربران کمک می‌کند تا وقتی سؤالات و پاسخ‌های زیادی وجود دارد، سؤالات متداول را پیدا کنند.

سؤالات متداول را یک بار ایجاد کنید و آنها را در چندین محصول WooCommerce نمایش دهید

می‌توانید پرسش‌های متداول را در مورد همه محصولات و برای دسته‌های خاص محصولات WooCommerce نمایش دهید.

پرسش های متداول بینش و تجزیه و تحلیل

این به شما کمک می کند تا مشتریان خود را بهتر درک کنید. بدانید کدام سؤالات متداول بیشتر خوانده می شود و ببینید کدام کلمات کلیدی بیشتر در صفحه سؤالات متداول شما جستجو شده است.

سفارش خودکار سوالات متداول بر اساس تعامل کاربر

این به طور خودکار سوالات متداول بیشترین بازدید را برای اولین بار آورده تا مفیدترین پاسخ هایی را که کاربران شما به دنبال آن هستند ارائه دهد.

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها