شرح
آیا می دانستید که 83 درصد از مصرف کنندگان در هنگام خرید آنلاین به نوعی پشتیبانی مشتری نیاز دارند؟ و 45 درصد از مشتریان اگر به سؤالات یا نگرانیهایشان به سرعت رسیدگی نشود، تراکنش آنلاین را رها میکنند.
کسب و کارهایی که به صورت آنلاین با مشتریان بالقوه تعامل دارند، در موقعیت بهتری برای ایجاد ارتباط و افزایش درآمد خود قرار دارند. برنامه Zendesk Chat به شما این امکان را می دهد که به سؤالات مشتری خود در زمان واقعی پاسخ دهید و آنها را برای خرید آسان کنید.
[fvplayer src=”http://youtube.com/watch?v=50s13fKKhGo”]
با Zendesk Chat، بازدیدکنندگان وب سایت شما می توانند مستقیماً از طریق ویجت با شما چت کنند و می توانید چندین مکالمه را از طریق داشبورد آنلاین مدیریت کنید.
ویژگی های کلیدی
Mobile Optimized: مشتریان شما می توانند با استفاده از ویجت چت بهینه شده برای موبایل ما از هر دستگاهی با شما چت کنند
چت پیشگیرانه: به جای گپ زدن با تک تک افراد خود، میتوانید با استفاده از Triggers برای دسترسی خودکار به هر بازدیدکننده، شانس تعامل با ارزش بالا (و فروش بیشتر) را افزایش دهید.
تجزیه و تحلیل پیشرفته: داشبورد تجزیه و تحلیل ما به شما امکان می دهد جریان بازدیدکنندگان، الگوهای استفاده را نظارت کنید و به شما امکان می دهد هر زمان که مشتری ممکن است به کمک نیاز داشته باشد وارد شوید.
چه چیزی Zendesk Chat را بهترین انتخاب برای چت زنده می کند؟
ما محبوب ترین ارائه دهنده چت زنده در جهان هستیم – بیش از 150000 کسب و کار دوستش دارند
ویجت چت ساده و بسیار قابل تنظیم برای تکمیل وب سایت و سلیقه شما
داشبورد کاربر پسند به شما امکان می دهد فعالیت بازدیدکنندگان را نظارت کرده و چت ها را مدیریت کنید
پشتیبانی 24 ساعته چت زنده توسط کارشناسان آموزش دیده ما در هر روز هفته (به www.zendesk.com/chat مراجعه کنید)
در بیش از 40 زبان موجود است