٪۴۰ تخفیف تابستانه شروع شد! بزرگترین حراج سال ما

به ما بپیوندید

افزونه وردپرس گوگل آناتیکس و خرید گوگل برای ووکامرس

شرح Google Analytics – ردیابی تجارت الکترونیک را ادغام می کند و خرید سرتاسر Google را با برچسب های بازاریابی مجدد پویا خودکار می کند. توضیحات محصول [fvplayer src=”http://youtube.com/watch?v=s-L6VvY0sVw”] ادغام تجزیه و تحلیل GOOGLE برای ووکامرس افزونه جدید و پیشرفته…

محمد یوسفی

26 نوامبر 2021

شرح

Google Analytics – ردیابی تجارت الکترونیک را ادغام می کند و خرید سرتاسر Google را با برچسب های بازاریابی مجدد پویا خودکار می کند.

توضیحات محصول
[fvplayer src=”http://youtube.com/watch?v=s-L6VvY0sVw”]
ادغام تجزیه و تحلیل GOOGLE برای ووکامرس

افزونه جدید و پیشرفته تجارت الکترونیک Google Analytics برای WooCommerce برای کمک به شما وجود دارد – بدانید و اندازه گیری کنید که چه چیزی برای تجارت شما مهم است.

به‌عنوان یک شریک برتر تبلیغات Google، ما خوشحالیم که یک افزونه جدید و پیشرفته یکپارچه‌سازی Google Analytics را ارائه می‌کنیم که تمام ردیابی تجارت الکترونیک را در Google Analytics انجام می‌دهد. ما بیش از 40000 کسب و کار تجارت الکترونیک فعال در 150 کشور داریم که از این افزونه استفاده می کنند و از آن بهره می برند.

با افتتاح یک فروشگاه تجارت الکترونیک، کار شما نیمه تمام است. برای اجرای موثر آن، هدایت ترافیک به وب سایت و افزایش تبدیل، باید یک کار دیگر انجام دهید. خریداران خود را خوب بشناسید!

و چگونه این کار را انجام خواهید داد؟ خوب، با درک، اندازه گیری و ردیابی کل سفر کاربر خود با کمک Google Analytics Tracking برای Woocommerce شروع کنید.

پسندها و ترجیحات کاربران را بشناسید
به آنها تجربیات بهتری ارائه دهید
فرآیند خرید آنها را ساده کنید
تمام موانعی را که سرعت تبدیل را کاهش می دهند یا در مسیر تبدیل قرار می دهند، بردارید

افزونه پیشرفته تجارت الکترونیک Google Analytics برای WooCommerce تمام آمارهای مهم را به شما نشان می دهد. این افزونه با ادغام ردیابی تجارت الکترونیک در گوگل آنالیتیکس برای یونیورسال آنالیتیکس (Google Analytics نسخه 3) و ویژگی های Google Analytics 4، به کسب و کارهای تجارت الکترونیک جهانی کمک می کند تا سریعتر مقیاس شوند.

برچسب‌های بازاریابی مجدد پویا خودکار برای رویدادهای تجارت الکترونیک – ویژگی جدید افزونه خرید گوگل برای ووکامرس

نسخه اخیر افزونه Enhanced Ecommerce Google Analytics برای WooCommerce را که با ویژگی های جدید بارگذاری شده است، بررسی کنید!

برچسب‌های بازاریابی مجدد پویا برای رویدادهای تجارت الکترونیک و ویژگی‌های راه‌حل خرید Google شامل مدیریت حساب Google Merchant Center است.
همگام سازی یکپارچه محصول از فروشگاه های WooCommerce شما.
Google Ads و حساب Google Merchant Center، مدیریت کمپین خرید هوشمند، و گزارش کمپین خرید را پیوند دهید.
شما مزایای بزرگی دریافت می کنید

کسب و کارهای تجارت الکترونیک می توانند –
* تصمیمات مبتنی بر داده را شروع کنید.
* هدف قرار دادن مجدد خریداران بر اساس رفتار سایت قبلی آنها.
* برای دسترسی به میلیون‌ها خریدار علاقه مند در سراسر Google واجد شرایط فهرست رایگان در سراسر Google شوید.
* کمپین های خرید گوگل خود را به آرامی اجرا کنید.

با اتصال حساب های Google Analytics، Google Ads و Google Merchant Center به همه اینها دست یابید. می خواهید بدانید بهترین قسمت چیست؟

بدون نیاز به کد نویسی یا بدون نیاز به استخدام یک توسعه دهنده برای راه اندازی. شما می توانید این افزونه را بلافاصله در کمتر از 5 دقیقه و با چند کلیک از باطن وردپرس خود پیکربندی کنید.

در اینجا نحوه پیکربندی افزونه بدون هیچ دردسری و شروع سریع‌تر مقیاس‌گذاری تجارت الکترونیکی خود آورده شده است.

با استفاده از این افزونه یک حساب Google Ads جدید ایجاد کنید و با هزینه‌هایی که در 31 روز اول انجام می‌دهید، یک کوپن تبلیغات Google تا سقف 150 دلار دریافت کنید (مبلغ بر اساس کشوری که در آن هستید متفاوت است). شرایط و ضوابط را ببینید.

ملغمه ای جالب از – تجزیه و تحلیل GOOGLE + گزارش های تجارت الکترونیک پیشرفته – بهترین چیزی که می توانید دریافت کنید!

افزونه تجزیه و تحلیل Google Commerce پیشرفته کل سفر کاربر در فروشگاه تجارت الکترونیک شما را از صفحه اصلی تا بازدید محصول و از صفحه سبد خرید به صفحه پرداخت برای تشکر از شما ردیابی می کند.

برای هر کسب و کار تجارت الکترونیک، مهمترین چیز دانستن درصد تبدیل دقیق است. درصد تبدیل دقیق فروشگاه تجارت الکترونیک خود را بدانید و در کل قیف تجارت الکترونیکی برای بازاریابی کانال بهتر و تلاش‌های UX/UI برای رسیدن به درصد تبدیل بهینه، قابل مشاهده هستید. گزارش نمونه را ببینید.

با استفاده از این افزونه، می‌توانید تلاش‌های تجاری خود را با نظارت بر عملکرد برخی محصولات در صفحه اصلی یا صفحه فهرست محصولات پیگیری کنید و تصمیمات تجاری بهتر و آگاهانه‌تری بگیرید. گزارش نمونه را ببینید.

شما می توانید ردیابی کنید که کدام محصولات نسبت بازدید به سبد خرید بهتر یا نسبت بازدید به تبدیل بهتری دارند و بر اساس این داده ها، تصمیمات بهتر و آگاهانه ای در مورد قیمت یا محصول اتخاذ کنید. گزارش نمونه را ببینید.

کاربرانی که سبد خرید را رها می کنند، محصولاتی که بیشتر در سبد خرید رها می شوند و غیره را ردیابی کنید و با کاربران تماس بگیرید یا لیست محصولات خود را به روز کنید. گزارش نمونه را ببینید.

شما می توانید عملکرد فرم پرداخت خود را پیگیری کنید و بر این اساس روی UI/UX کار کنید تا نرخ تبدیل کسب و کار تجارت الکترونیک خود را افزایش دهید. گزارش نمونه را ببینید.

بهترین بخش این است که می‌توانید هر برداشت و کلیک محصول را از صفحه‌ای که به سبد خرید اضافه می‌کنند، نحوه تعامل کاربران با صفحه پرداخت شما را قبل از خرید نهایی توسط افزونه جدید و پیشرفته Google Analytics ما در تجارت الکترونیک پیگیری کنید.

GOOGLE ANALYTICS + گزارش‌های مخاطبان + گزارش‌های رفتار + گزارش‌های کسب

گزارش های مخاطب به شناخت مشتریان شما به روشی کاملاً جدید کمک می کند. این اطلاعات بینش دقیق بسیار مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد، از جمله – کاربران شما از کدام کشورها آمده اند، سن، جنسیت، علایق، دستگاه ها و موارد دیگر. با توجه به این موضوع، می توانید به راحتی محتوا و طراحی خود را به صورت مات تنظیم کنید

ترجیحات مخاطب شما گزارش نمونه را ببینید.

گزارش‌های رفتار به شما کمک می‌کنند تا بدانید کاربران چگونه با وب‌سایت شما تعامل دارند، چقدر زمان صرف می‌کنند، چقدر قبل از خرید نهایی مرور می‌کنند و خیلی چیزهای دیگر. گزارش نمونه را ببینید.

گزارش‌های اکتساب به شما می‌گویند که کدام منابع ترافیک را به وب‌سایت شما نسبت می‌دهند، عملکرد آنها در هنگام تبدیل و بسیاری موارد دیگر. شما می توانید تلاش های خود را در جهت بازاریابی بهتر ROI هدایت کنید. گزارش نمونه را ببینید.

خرید گوگل برای ووکامرس

محصولات WooCommerce خود را در مقابل میلیون ها خریدار در سراسر Google دریافت کنید.

داده‌های محصول خود را در برنامه‌هایی مانند سطوح در سراسر Google، تبلیغات خرید، آگهی‌های موجودی محلی، و Shopping Actions انتخاب کنید و محصولات خود را برای خریداران در سراسر Google برجسته کنید.

با اجرای کمپین های خرید هوشمند گوگل بر اساس رفتار سایت قبلی آنها، با مشتریانی که از فروشگاه WooCommerce خود خارج می شوند، تماس بگیرید. درباره Google Shopping بیشتر بدانید

چگونه کار می کند

مرحله 1: با استفاده از افزونه حساب Google Merchant Center را ایجاد یا متصل کنید

مرحله 2: محصولات WooCommerce خود را به طور یکپارچه از باطن وردپرس خود با حساب Merchant Center از رابط افزونه همگام کنید

مرحله 3: برای بازاریابی مجدد پویا و کمپین‌های خرید هوشمند، حساب Google Ads خود را با حساب Merchant Center پیوند دهید.

ویژگی های پلاگین
نصب سریع و آسان 5 دقیقه از رابط وردپرس
4 گزارش تجارت الکترونیک پیشرفته را در Google Analytics فعال می کند (Google Analytics نسخه 3)
گزارش رفتار خرید
گزارش رفتار پرداخت
گزارش عملکرد محصول
گزارش عملکرد فروش
گزارش‌های مخاطب، جذب و رفتار را در Google Analytics در Universal Analytics فعال می‌کند
از عملکرد پرداخت مهمان پشتیبانی می کند
رویدادهای نمایش محصول، افزودن به سبد خرید و کلیک های محصول را در صفحه دسته ثبت می کند
رویدادهای نمایش محصول، افزودن به سبد خرید و کلیک های محصول را در صفحه محصول ثبت می کند
برداشت محصول، افزودن به سبد خرید و رویدادهای کلیک محصول در بخش محصول ویژه در صفحه اصلی را می گیرد
برداشت محصول، افزودن به سبد خرید و رویدادهای کلیک محصول در بخش محصولات اخیر در صفحه اصلی را می گیرد
برداشت محصول، افزودن به سبد خرید و رویدادهای کلیک محصول در بخش محصولات مرتبط در صفحه محصول
رفتار پرداخت کاربران را در Google Analytics در قسمت Conversion > Ecommerce > Checkout گزارش رفتار ثبت می کند
جمع آوری داده ها در ویژگی Google Analytics 4 به منظور آماده شدن برای تجزیه و تحلیل نسل بعدی
ردیابی رویدادهای تجارت الکترونیک مانند نمایش محصول، کلیک های محصول، مشاهده صفحه جزئیات محصول، افزودن به سبد خرید، حذف از سبد خرید، پیگیری مراحل پرداخت و خرید در صفحه اصلی، صفحه دسته، صفحه فهرست محصول، صفحه جزئیات محصول، صفحه سبد خرید، صفحه پرداخت، و صفحه تایید سفارش
کاربر می‌تواند ردیابی تجارت الکترونیک را در ویژگی‌های Universal Analytics و Google Analytics 4 انتخاب و انتخاب کند
پیوند حساب Google Ads با دارایی Google Analytics به منظور داشتن بینش بهتر در مورد هزینه های تبلیغاتی خود در گزارش های تجزیه و تحلیل Google
اطلاعات تراکنش/تبدیل را در تجزیه و تحلیل Google در بخش تبدیل > تجارت الکترونیک > گزارش عملکرد فروش ضبط کنید
واحد پول محلی خود را تنظیم کنید
انصراف گوگل آنالیتیکس
ناشناس سازی IP
ادغام و اتوماسیون برچسب های بازاریابی مجدد پویا برای رویدادهای تجارت الکترونیک مانند view_item_list، view_item، add_to_cart و خرید
اتوماسیون برچسب های بازاریابی مجدد برای همه صفحات
ایجاد و مدیریت حساب Google Merchant Center و پیوند خودکار Google Ads و حساب Google Merchant Center برای کمپین های خرید و خرید هوشمند
تأیید خودکار سایت و ادعای دامنه برای حساب Google Merchant Center
همگام سازی یکپارچه محصول از وردپرس با حساب Google Merchant Center به منظور انتخاب Surfaces در سراسر Google و Google Shopping.
به‌روزرسانی خودکار قیمت و موجودی محصولات WooCommerce شما در حساب Merchant Center
ایجاد و مدیریت کمپین خرید هوشمند از باطن وردپرس
داشبورد عملکرد کمپین خرید
داشبورد همگام سازی محصول

با باز کردن قفل ردیابی پیشرفته تر و فعال کردن راه حل های کامل خرید گوگل برای فروشگاه WooCommerce خود، تجارت الکترونیک خود را سریع ردیابی کنید و به ارتفاعات جدیدی ارتقا دهید. نسخه حرفه ای ما را امتحان کنید.

ویژگی های نسخه حرفه ای ما:
تمام ویژگی‌های موجود در افزونه تجزیه‌وتحلیل Google Enhanced ecommerce
5 گزارش افزایش یافته تجارت الکترونیک در Google Analytics: مرور کلی، گزارش عملکرد لیست محصول، گزارش کوپن سفارش، گزارش ارتقای داخلی، گزارش کوپن محصول، گزارش کد وابسته
ردیابی کامل تجارت الکترونیک برای ردیابی google analytics 4
می توانید هم google analytics 4 و هم ویژگی های تجزیه و تحلیل جهانی را برای فروشگاه WooCommerce خود ردیابی کنید
ردیابی تبدیل تبلیغات گوگل
20 ردیابی ابعاد و معیارهای سفارشی در ویژگی های تجزیه و تحلیل گوگل شما
شناسه کاربر و ردیابی شناسه مشتری برای ردیابی کاربر متقابل دستگاه
پیگیری بازپرداخت محصول
ردیابی میدانی فرم
گروه بندی محتوا
ردیابی 404
سازگاری انتخاب/ رضایت با انطباق WP GDPR، کوکی‌های borlabs و غیره

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها