تولید WooCommerce محصول را برای تمام کانالهای بازاریابی خود، مانند خرید گوگل (مرکز بازرگانی)، فیس بوک Remarketing، بینگ Ads، Billiger.de، Pricerunner، Skroutz و بسیاری دیگر تولید کنید. بعد از تغذیه سفارشی، بیش از ۱۰۰ الگو از پیش تعیینشده برای بازارها، مقایسه موتورهای خرید و موتورهای جستجو وجود دارد. این متصل شونده محصول با کیفیت بالا برای خرید گوگل و بسیاری دیگر را تامین میکند.
چرا این متصل شونده را انتخاب کنید؟
به این دلیل که این the متصل شونده برای تعداد نامحدودی از محصولات و فید میباشد، از جمله ویژگیهایی چون category رشته – & و پیشرفته، مبتنی بر قاعده، فیلتر کردن و پشتیبانی از متغیرهای محصول. بعد از ایجاد تغذیه محصول، این متصل شونده همچنین اضافه میکند که پیکسل های فیس بوک، API تبدیل فیس بوک (CAPI)و گوگل Remarketing پویا به وب سایت شما پیکسل هستند و اطمینان حاصل میکنند که آنها با فید شما تراز شدهاند.
ماموریت ما
ارائه رایگان و پیشرفته، شهودی، تجهیز و متصل شوندههای برای صاحبان وب سایت و بازاریابان برای راهاندازی آسان و مدیریت فعالیتهای بازاریابی آنلاین آنها.
امکانات متصل شوندهها
تعداد نامحدود محصولات
هیچ محدودیتی بر تعداد محصولاتی که میتوانید در feeds محصول خود قرار دهید، وجود ندارد. این باعث میشود the Feed محصول AdTribes.io برای متصل شونده WooCommerce مناسب برای webshops کوچک، متوسط و بزرگ فراهم شود.
تعداد نامحدود تغذیه محصول
هیچ محدودیتی در مورد تعداد تغذیه محصول وجود ندارد.
صافیها و قوانین
فیلتر پیشرفته و حاکم بر هر کانال را تنظیم کنید به طوری که تنها most محصولات شما آن را به تغذیه محصول تبدیل میکنند. به عنوان مثال، محصولات با حاشیه پایین را حذف کنید، محصولاتی را که در بازار کم هستند را حذف کنید و یا فقط محصولاتی را که در معرض فروش هستند، مستثنی کنید. شما نام آن را میگذارید، هر فیلتر یا قاعده امکانپذیر است!
انتخاب ویژگی / ویژگی
خودتان را مشخص کنید که چه ویژگیهایی را در تغذیه محصول خود حذف کنید. این متصل شونده از استفاده از همه انواع ویژگی پشتیبانی میکند: ویژگیهای سفارشی، ویژگیهای دینامیک و مشخصههای محصول. قاعده – شستش: ویژگیهای بیشتری که در غذای محصول خود قرار میدهید، بهتر است تغییر بهتری را در کانالهای انتخابی تان به دست آورید.
نقشه زمینه / مشخصه
نقشه حوزه خود را برای آنهایی که میخواهید انتخاب کنید، مشخص کنید. برای بسیاری از کانالها با استفاده از نامهای حوزه مناسب، مجبور است.
Fix برای اشکال داده ساختار یافته WooCommerce (نسخه ویژه)
به دلیل اینکه یک اشکال در محصولات متغیر WooCommerce در مرکز تجاری گوگل مورد تایید قرار نمیگیرد. WooCommerce قیمت ارزانترین محصول متغیر را در دادههای ساخت یافته برای انواع مختلف یک محصول اضافه میکند. به همین دلیل، یک عدم تطابق بین قیمت محصول شما در محصول خرید گوگل و قیمت داده ساختار یافته بر روی محصول landingpage وجود خواهد داشت. گوگل به همین دلیل این محصول را در مرکز بازرگانی خود مورد تایید قرار خواهد داد. شما نمیتوانید آن محصول را در کمپین خرید گوگل تبلیغ کنید. متصل شونده ما دارای ویژگی است که دادههای ساختار یافته را بر روی صفحات محصول متغیر با اضافه کردن قیمت محصول متغیر صحیح در دادههای ساختار JSON – LD تعیین میکند، بنابراین گوگل محصولات متغیری که ارسال کردهاید را تایید خواهد کرد.
اضافه کردن حوزههای تغذیه خرید گوگل به فروشگاه شما (نسخه ویژه)
گوگل به شما نیاز دارد که زمینههای ویژهای را به تغذیه که برای خرید گوگل ایجاد میکنید اضافه کنید. با این حال، همه حوزههای مورد نیاز در WooCommerce وجود ندارد. متصل شونده ما این زمینهها / ویژگیهای مربوط به شما را اضافه میکند تا شما بتوانید یک فید محصول ایجاد کنید که الزامات گوگل را برآورده میکند. متصل شونده حوزههای ورودی محصول زیر را برای شما اضافه خواهد کرد: برند، GTIN، UPC، MPN، ean، شرایط محصول (جدید، refurbished، Used)واحد قیمتگذاری واحد، محاسبه واحد قیمتگذاری واحد، قسط و یک میدان عنوان Optimised.