٪۴۰ تخفیف تابستانه شروع شد! بزرگترین حراج سال ما

به ما بپیوندید

HubSpot – CRM ، بازاریابی از طریق ایمیل ، گفتگوی زنده ، فرم ها و تجزیه و تحلیل ها

قدرتمندترین و آسان ترین استفاده از مدیریت تماس (CRM) ، بازاریابی ایمیل ، بازی زنده ، پلاگین فرم ها و تجزیه و تحلیل HubSpot به شما امکان می دهد تجارت خود را بهتر رشد دهید. این به بازدیدکنندگان کمک می…

محمد یوسفی

3 مارس 2021
قدرتمندترین و آسان ترین استفاده از مدیریت تماس (CRM) ، بازاریابی ایمیل ، بازی زنده ، پلاگین فرم ها و تجزیه و تحلیل
HubSpot به شما امکان می دهد تجارت خود را بهتر رشد دهید. این به بازدیدکنندگان کمک می کند تا به سرنخ تبدیل شوند ، آنها را به مشتری تبدیل کرده و رشد تجارت شما را بسنجند.
با پلاگین رایگان HubSpot به راحتی می توانید:
بازدیدکنندگان را با گفتگوی زنده و ربات های چت درگیر کنید و با فرم ها و پنجره های بازشو منجر به تبدیل کنید.
در داخل وردپرس خبرنامه های الکترونیکی زیبا و پاسخگو بسازید و با کمپین های اتوماسیون بازاریابی پیشگام خود را پرورش دهید.
کل پایگاه داده مخاطبین خود را با CRM رایگان HubSpot مدیریت کرده و مخاطبین را با سازنده لیست داخلی گروه بندی کنید.
رشد دائمی تجارت خود را با داشبوردهای تجزیه و تحلیل درک کنید.
آنچه در افزونه رایگان وردپرس HubSpot وجود دارد:
CRM و پلتفرم مدیریت تماس
فرم های وب سایت شما به طور خودکار با HubSpot CRM شما همگام سازی می شود تا بتوانید به راحتی مخاطبین خود را مدیریت کنید ، آنها را در لیست تقسیم کنید و هر تعامل آنها با وب سایت شما را ببینید. این افزونه هر رکورد مخاطب را با یک جدول زمانی واحد از بازدید از صفحه مخاطب ، مکالمات گفتگوی زنده ، ارسال فرم و موارد دیگر ایجاد و به روز می کند.
خبرنامه ایمیل و اتوماسیون بازاریابی
با استفاده از سازنده آسان و کشیدن و کشیدن ایمیل HubSpot ، خبرنامه های زیبا و پاسخگو ایجاد کنید تا به پایگاه داده مخاطبتان ارسال شود. هر زمان کسی فرم را پر کند یا با گپ و گفتگوی زنده شما ارتباط برقرار کند ، یک اتوماسیون ایمیل ارسال کنید.
آیا نمی خواهید خودتان ایمیل طراحی کنید؟ HubSpot با 20+ الگوی ایمیل از قبل طراحی شده ارائه می شود بنابراین تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که محتوای خود را اضافه کنید و ارسال را فشار دهید.
با استفاده از نرم افزار بازاریابی ایمیل HubSpot ، می توانید پیام رسانی خود را شخصی سازی کرده و متناسب سازی محتوای هر یک از مشترکان خود را شروع کنید. بعلاوه ، با آزمایش A / B و ردیابی ایمیل ، می توانید یک قدم جلوتر بروید و نرخ باز کردن و نرخ کلیک هر کمپین را بهبود ببخشید.
همه ایمیل ها به طور خودکار در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) شما وارد می شوند و شامل گزارش دهی برای بازها و کلیک ها هستند تا بتوانید میزان تعامل هر ایمیل را اندازه گیری کنید.

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها